
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 11 maanden oud. In november 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 42.926 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De CX-5 is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Westervoort met een kilometerstand van 156.640 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.634 |
| Nieuwprijs | € 42.926 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 13 november 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 30 november 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 11 oktober 2025 |
| APK melddatum | 18 november 2020 |
| APK vervaldatum | 13 november 2019 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | PE |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 118 kW / 160 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 156 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.350 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.005 kg |
| Voorasdruk | 1.015 kg |
| Achterasdruk | 1.090 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Lengte | 4.555 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.710 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
| Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 11,2 m |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



