
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar en 10 maanden oud. In november 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.589 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 204 km/h De CAPTUR is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 424 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zuidoostbeemster met een kilometerstand van 40.447 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CAPTUR |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 2.466 |
| Nieuwprijs | € 39.589 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 18 januari 2023 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 november 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 18 november 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 18 januari 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H5H E4 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1332 cc |
| Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 134 g/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.273 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
| Voorasdruk | 1.010 kg |
| Achterasdruk | 1.020 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
| Lengte | 4.227 mm |
| Breedte | 1.797 mm |
| Hoogte | 1.576 mm |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 204 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,5 s |
| Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 11,1 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
| Inhoud brandstoftank | 48 l |
| Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




