- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TX-183-S
MAZDA CX-5 | 2013
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 11 maanden oud. In november 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 43.003 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CX-5 is 20 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 254 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 7.635 |
Nieuwprijs | € 43.003 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 4WD
- 2014
- 183.160 km

Mazda CX-5 2.0 2WD 165Pk SkyActiv Xenon Navi Cruise Climate Ctr Stoelverw Trekh Lmv Elek Pakket
- 2012
- 94.887 km

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 TS+ 2WD | Trekhaak | BOSE | Memory Zetels | Clima | Leder | Camera | Navi | Stoelverwarming | Keyless | Parkeersensoren V+A | Cruise | Lichtmetalen Velgen
- 2015
- 78.971 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 mei 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 november 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 april 2025 |
APK melddatum | 15 januari 2025 |
APK vervaldatum | 25 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 118 kW / 160 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.495 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.035 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.090 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 735 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
Maximum vermogen | 118 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 208 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 58 l |
Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

TX-183-S
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.