- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TT-801-D
TOYOTA AYGO | 2010
Deze TOYOTA AYGO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. In oktober 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 8.920 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 68 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 157 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De AYGO is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 41 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | AYGO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 8.920 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 juli 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 oktober 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 september 2025 |
APK melddatum | 14 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 19 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 1KR-FE |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 50 kW / 68 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 106 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 820 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.180 kg |
Voorasdruk | 695 kg |
Achterasdruk | 695 kg |
Lengte | 3.415 mm |
Breedte | 1.615 mm |
Hoogte | 1.465 mm |
Wielbasis | 2.340 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/65R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 157 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,9 s |
Maximum vermogen | 50 kW / 68 pk |
Maximum koppel | 93 Nm |
Draaicirkel | 9,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 138 - 712 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Praktisch in de stad
- +Betrouwbaar
- +Brandstofverbruik
- -Ruimte
- -Geen keuze in motoren
- -Rijgeluiden
In 2014 maken we kennis met de tweede generatie Toyota Aygo, die een doorontwikkeling is van zijn populaire voorganger. Hoewel het uiterlijk van deze Aygo flink onder handen werd genomen, zien we onderhuids veel techniek die afkomstig is van het eerdere model. Een prima keuze van Toyota: ook deze generatie is weer zuinig en betrouwbaar. Net als zijn drielingbroertjes van Citroën (C1) en Peugeot (108).
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Agyo X (2022) vs. Toyota Aygo (2011) - Duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

TT-801-D
Toyota Aygo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.