
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar oud. In september 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.497 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 141 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De NISSAN heeft een topsnelheid van 181 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,0 l/100 km. De QASHQAI is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 36 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuw Vennep met een kilometerstand van 139.235 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | NISSAN |
| Model | QASHQAI |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 3.324 |
| Nieuwprijs | € 39.497 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 oktober 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 20 september 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 29 september 2025 |
| APK melddatum | 6 december 2024 |
| APK vervaldatum | 6 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | MR20 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1997 cc |
| Max. vermogen | 104 kW / 141 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,6 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 189 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.350 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.960 kg |
| Voorasdruk | 1.150 kg |
| Achterasdruk | 1.100 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Lengte | 4.330 mm |
| Breedte | 1.783 mm |
| Hoogte | 1.623 mm |
| Wielbasis | 2.630 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 181 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,3 s |
| Maximum vermogen | 104 kW / 140 pk |
| Maximum koppel | 196 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 410 - 1513 l |
| Inhoud brandstoftank | 65 l |
| Segment | L |
In 2007 kwam de eerste Nissan Qashqai op de markt. Het was toen een van de weinige hoge modellen in het C-segment. Zijn praktische formaat en comfortabele rijgedrag maken het voor veel bestuurders een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




