- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TG-949-T
OPEL ASTRA SPORTS TOURER | 2011
Deze OPEL ASTRA SPORTS TOURER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 3 maanden oud. In augustus 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.532 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,1 l/100 km. De ASTRA SPORTS TOURER is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 253 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Haarlem met een kilometerstand van 189.302 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | OPEL |
Model | ASTRA SPORTS TOURER |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.940 |
Nieuwprijs | € 28.532 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 februari 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 augustus 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 mei 2025 |
APK melddatum | 23 december 2024 |
APK vervaldatum | 31 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | A14NET |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1364 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 144 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.337 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 710 kg |
Lengte | 4.698 mm |
Breedte | 1.814 mm |
Hoogte | 1.535 mm |
Wielbasis | 2.690 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 11,5 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 90 kg |
Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l |
Inhoud brandstoftank | 56 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Fijn onderstel
- +Goede zitpositie
- +Breed motorenaanbod
- -Krap op de achterbank
- -Veel knopjes interieur
- -Grote dode hoek
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOpel Astra - Occasion aankoopadvies
- Occasion koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE OPEL

TG-949-T
Opel Astra
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.