
- APK historie
 - eigenarenhistorie
 - WOK: huidige status
 - waardeindicatie Indicata
 - uitgebreide specificaties
 - autotests (mits beschikbaar)
 - land van herkomst (import)
 
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 10 maanden oud. In augustus 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.890 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 117 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De NISSAN heeft een topsnelheid van 181 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De QASHQAI is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 283 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Schelluinen met een kilometerstand van 130.770 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | NISSAN | 
| Model | QASHQAI | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 5.500 | 
| Nieuwprijs | € 26.890 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 2 januari 2013 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 15 augustus 2018 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 31 oktober 2025 | 
| APK melddatum | 14 augustus 2025 | 
| APK vervaldatum | 15 augustus 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | HR16 | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1598 cc | 
| Max. vermogen | 86 kW / 117 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 75 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,5 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.225 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.830 kg | 
| Voorasdruk | 1.150 kg | 
| Achterasdruk | 1.000 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 662 kg | 
| Lengte | 4.330 mm | 
| Breedte | 1.783 mm | 
| Hoogte | 1.623 mm | 
| Wielbasis | 2.630 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 215/65R16 Prijzen | 
| Topsnelheid | 181 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,9 s | 
| Maximum vermogen | 86 kW / 117 pk | 
| Maximum koppel | 158 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 410 - 1513 l | 
| Inhoud brandstoftank | 65 l | 
| Segment | L | 
In 2007 kwam de eerste Nissan Qashqai op de markt. Het was toen een van de weinige hoge modellen in het C-segment. Zijn praktische formaat en comfortabele rijgedrag maken het voor veel bestuurders een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



