Kenteken Check T-750-RT
BMW 520D SE | 2015
Deze BMW 520D SE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De BMW 520D SE is momenteel buiten de normale registratie geplaatst. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. De BMW heeft een topsnelheid van 236 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km.
BASISKENMERKEN
Status | buiten normale registratie geplaatst |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520D SE |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Aantal wielen | 4 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 14 augustus 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 augustus 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 augustus 2023 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | v. onder voorruit |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.595 kg |
Voorasdruk | 835 kg |
Achterasdruk | 835 kg |
Wielbasis | 2.960 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 236 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
Maximum koppel | 400 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 520d14 - 17DH4SED
- 520d14 - 17DA4SED
- 520d Business14 - 17DH4SED
- 520d Business14 - 17DA4SED
- 520d Executive14 - 16DH4SED
- 520d Executive14 - 16DA4SED
- 520d High Executive14 - 16DA4SED
- 520d High Executive14 - 16DH4SED
- 520d Corporate Lease Edition15 - 16DA4SED
- 520d Corporate Lease Edition15 - 16DH4SED
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBMW 5-serie vs Volvo S90 - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

T-750-RT
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.