- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check T-162-ZP
RENAULT CAPTUR | 2023
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.579 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 204 km/h De CAPTUR is 325 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 845 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 6.368 |
Nieuwprijs | € 40.579 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur Mild Hybrid 160 EDC Techno | Camera | Navigatie | Apple Carplay | Pack Full Screen
- 2024
- 8.090 km

Renault Captur TCe 150pk Intens | AUTOMAAT | Two tone | Navigatie
- 2019
- 24.794 km

Renault Captur Mild Hybrid 160 EDC Techno | Camera | Navigatie | Apple Carplay | Pack Full Screen
- 2024
- 14.593 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 oktober 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 oktober 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 juli 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 9 oktober 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 134 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,38 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.273 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 204 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,5 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

T-162-ZP
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.