
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 8 maanden oud. In juli 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 42.036 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CX-5 is 34 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 186 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Harderwijk met een kilometerstand van 191.115 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | MAZDA | 
| Model | CX-5 | 
| Kleur | wit | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 412 | 
| Nieuwprijs | € 42.036 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 3 februari 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 8 juli 2023 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 27 september 2025 | 
| APK melddatum | 6 mei 2025 | 
| APK vervaldatum | 6 mei 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | PE | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1998 cc | 
| Max. vermogen | 118 kW / 160 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 75 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.495 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.035 kg | 
| Voorasdruk | 1.050 kg | 
| Achterasdruk | 1.090 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 735 kg | 
| Lengte | 4.555 mm | 
| Breedte | 1.840 mm | 
| Hoogte | 1.710 mm | 
| Wielbasis | 2.700 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 187 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s | 
| Maximum vermogen | 118 kW / 160 pk | 
| Maximum koppel | 208 Nm | 
| Draaicirkel | 11,2 m | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l | 
| Inhoud brandstoftank | 58 l | 
| Segment | L | 
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




