- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check SP-186-J
MAZDA CX-5 | 2014
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar oud. In mei 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 41.985 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CX-5 is 32 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 189 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerlen met een kilometerstand van 183.160 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 7.639 |
Nieuwprijs | € 41.985 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD, Clima Trekhaak, 102.361 km! Navi, Cruise
- 2013
- 102.361 km

Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD | Leder, Navi, Stoelverw., Camera, Cruise, Climate, Trekhaak, 19'' LMV, | DEALERONDERHOUDEN | NAP |
- 2014
- 151.513 km

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD|Leder|Trekh|Camera|Navi|NL-auto
- 2015
- 109.927 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 april 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 mei 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 april 2025 |
APK melddatum | 31 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 22 november 2025 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 118 kW / 160 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.380 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.035 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.090 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 735 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
Maximum vermogen | 118 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 208 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 58 l |
Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

SP-186-J
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.