- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 5 maanden oud. In mei 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.641 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De NISSAN heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De QASHQAI is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 91 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Arnhem met een kilometerstand van 137.192 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | NISSAN |
Model | QASHQAI |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.735 |
Nieuwprijs | € 32.641 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 25 november 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 1 mei 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 mei 2025 |
APK melddatum | 23 juli 2024 |
APK vervaldatum | 17 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | MR16 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1618 cc |
Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 138 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.290 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.885 kg |
Voorasdruk | 1.015 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Lengte | 4.380 mm |
Breedte | 1.806 mm |
Hoogte | 1.590 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 120 kW / 163 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 430 - 1585 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | L |
De tweede generatie Qashqai werd geproduceerd tussen 2014 en 2021. Hij bouwde voort op het succes van zijn voorganger en bracht verbeteringen in technologie, rijeigenschappen en ruimte. Daardoor werd hij in Nederland zelfs nog populairder dan de oudere variant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.