Occasion Test: Suzuki Alto GLS (2000)
De Suzuki Alto steeg vorig jaar tot ongekende hoogten in de verkoopranglijst. Die enorme populariteit...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze SUZUKI ALTO 1.0 werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1997 en is nu 28 jaar en 2 maanden oud. De SUZUKI ALTO 1.0 is inmiddels gesloopt. De wielen worden aangedreven door een 54 pk benzinemotor. De SUZUKI heeft een topsnelheid van 140 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,2 l/100 km.
| Status | gesloopt |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | SUZUKI |
| Model | ALTO 1.0 |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 840 |
| Datum eerste toelating | 20 augustus 1997 |
| Datum eerste registratie Nederland | 20 augustus 1997 |
| Datum laatste tenaamstelling | 19 oktober 2024 |
| APK melddatum | 1 september 2022 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 3 |
| Motorcode | G10B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 993 cc |
| Max. vermogen | 40 kW / 54 pk |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 2 |
| Massa leeg | 705 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.170 kg |
| Voorasdruk | 625 kg |
| Achterasdruk | 580 kg |
| Aanhangermassa geremd | 500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 350 kg |
| Wielbasis | 2.340 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 145/70TR13 Prijzen |
| Topsnelheid | 140 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | |
| Maximum vermogen | 40 kW / 54 pk |
| Maximum koppel | 77 Nm |
| Draaicirkel | 8,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 50 kg |
| Inhoud bagageruimte | 210 - 1200 l |
| Inhoud brandstoftank | 35 l |
| Segment | A |
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.
