
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MERCEDES-BENZ C 250 CGI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 15 jaar en 11 maanden oud. In januari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 63.258 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MERCEDES-BENZ heeft een topsnelheid van 233 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,7 l/100 km. De C 250 CGI is 282 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MERCEDES-BENZ |
| Model | C 250 CGI |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 2.320 |
| Nieuwprijs | € 63.258 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 27 november 2009 |
| Datum eerste registratie Nederland | 13 januari 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 februari 2025 |
| APK melddatum | 1 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 1 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | op dwarsbalk v. r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 271860 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1796 cc |
| Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,5 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 180 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.475 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.115 kg |
| Voorasdruk | 985 kg |
| Achterasdruk | 1.170 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.706 mm |
| Breedte | 1.795 mm |
| Hoogte | 1.474 mm |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 233 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s |
| Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
| Maximum koppel | 310 Nm |
| Draaicirkel | 10,8 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 485 - 1500 l |
| Inhoud brandstoftank | 59 l |
| Segment | D |
In 2007 maakte de tweede generatie Mercedes-Benz C-klasse plaats voor zijn opvolger: de W204. Deze is al sinds 2014 niet meer in productie, maar we zien hem nog steeds regelmatig op de weg. En dat is niet voor niets: deze vierde generatie C-klasse rijdt erg prettig, zoals we dat van Mercedes gewend zijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




