- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RJ-500-V
MAZDA CX-5 | 2014
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 10 maanden oud. In december 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 46.793 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 175 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,2 l/100 km. De CX-5 is 8 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 227 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 10.504 |
Nieuwprijs | € 46.793 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Mazda CX-5 2.2D TS+ 2WD - Navi, Cruise, Clima, Trekhaak, Stoelverw.
- 2013
- 203.980 km

Mazda CX-5 2.2d Automaat SkyActiv-D 175 4WD I Trekhaak I Camera I Navi I LED
- 2015
- 107.763 km

Mazda CX-5 2.2d SkyActiv-D 150 Skylease GT 2WD Automaat | Dealer onderhouden | Trekhaak | NAP.
- 2015
- 161.100 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 augustus 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 december 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 juni 2025 |
APK melddatum | 22 januari 2025 |
APK vervaldatum | 12 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | SH |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2191 cc |
Max. vermogen | 129 kW / 175 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 136 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.455 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.110 kg |
Voorasdruk | 1.125 kg |
Achterasdruk | 1.085 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 202 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 380 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 56 l |
Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

RJ-500-V
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.