- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-387-DX
RENAULT CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) | 2020
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 10 maanden oud. In september 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.320 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 92 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) is 12 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 407 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 899 |
Nieuwprijs | € 36.320 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe Intens | Camera | Dodehoek detectie | Navigatie
- 2019
- 69.384 km

Renault Captur 1.3 TCe Intens
- 2019
- 53.347 km

Renault Captur TCe 100 Intens | Origineel Nederlands | Trekhaak | Navigatie | Achteruitrijcamera | BOSE Audio | Climate Control | Cruise Control | Parkeersensoren voor & achter | LED Koplampen | Apple Carplay | Android Auto |
- 2019
- 99.151 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 september 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 september 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 juli 2025 |
APK melddatum | 29 juli 2024 |
APK vervaldatum | 1 september 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 49 kW |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 35 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.539 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Plug-in Hybrid 160 Intens20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Edition One20 - 21BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Business20 - 21BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 E-TECH20 - 21BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

R-387-DX
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.