
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 9 maanden oud. In november 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.644 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 204 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De CX-5 is 144 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 67 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.609 |
| Nieuwprijs | € 45.644 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 2 januari 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 14 november 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 juni 2025 |
| APK melddatum | 8 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 8 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | SH |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2191 cc |
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 132 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.435 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.110 kg |
| Voorasdruk | 1.140 kg |
| Achterasdruk | 1.070 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.550 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.680 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 204 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 84 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 477 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
Leuk om te rijden, bedrijfszeker, betrouwbaar en ook nog praktisch. Deze Mazda CX-5 van 2020, dus van na de eerste facelift, heeft alles in zich om een begeerlijke occasion te zijn. Maar ís hij dat ook?
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.