- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-619-FN
BMW X1 SDRIVE20I | 2019
Deze BMW X1 SDRIVE20I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 2 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 51.983 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 192 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 226 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De X1 SDRIVE20I is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 62 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Schijndel met een kilometerstand van 103.598 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE20I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.832 |
Nieuwprijs | € 51.983 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 juni 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 21 oktober 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 augustus 2025 |
APK melddatum | 7 november 2023 |
APK vervaldatum | 7 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48A20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 141 kW / 192 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 136 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 170 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,46 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.460 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.065 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.045 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.439 mm |
Breedte | 1.821 mm |
Hoogte | 1.598 mm |
Wielbasis | 2.670 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 226 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 141 kW / 192 pk |
Maximum koppel | 280 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1550 l |
Inhoud brandstoftank | 51 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Ruimte
- +Breed motorisch aanbod
- +Goede ergonomie
- -Relatief duur in aanschaf
- -Geen achterwielaandrijving
- -Rijgeluiden
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVolvo C40 vs. BMW iX1 - Vergelijkende Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

R-619-FN
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.