Audi A4 Avant 2.9 TFSI Quattro Panodak ACC B&O Carbon Memory Massage Matrix 360 Head up
- 2018
- 87.996km
- Benzine
- 332kW (451pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze AUDI A4 AVANT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 10 maanden oud. In november 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.479 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De AUDI heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De A4 AVANT is 928 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 151 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | AUDI |
Model | A4 AVANT |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.874 |
Nieuwprijs | € 49.479 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 8 juli 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 november 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 november 2022 |
APK melddatum | 21 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 31 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | DLV |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1984 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 1 kW |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 131 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 159 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.470 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.100 kg |
Voorasdruk | 1.065 kg |
Achterasdruk | 1.145 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.856 mm |
Breedte | 1.842 mm |
Hoogte | 1.458 mm |
Wielbasis | 2.830 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,6 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 90 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1510 l |
Inhoud brandstoftank | 54 l |
Segment | D |
Hoewel de premium middenklasse onder druk staat van de toenemende populariteit van SUV’s, blijft de Audi A4 een solide keuze. Zijn goede rijeigenschappen, comfort en vele opties maken hem nog altijd een gewild model. Audi bood deze vijfde generatie maar liefst negen jaar aan en je vindt nog steeds een hoop A4’s tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.