- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA AYGO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar oud. In september 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.478 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 160 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De AYGO is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Mill met een kilometerstand van 110.690 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | AYGO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 596 |
Nieuwprijs | € 13.478 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 29 april 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 september 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 mei 2025 |
APK melddatum | 15 mei 2024 |
APK vervaldatum | 15 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 1KR-FE |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 95 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 830 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.240 kg |
Voorasdruk | 695 kg |
Achterasdruk | 695 kg |
Lengte | 3.455 mm |
Breedte | 1.615 mm |
Hoogte | 1.460 mm |
Wielbasis | 2.340 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R15 Prijzen |
Topsnelheid | 160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,3 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 69 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 10,2 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 168 - 780 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2014 maken we kennis met de tweede generatie Toyota Aygo, die een doorontwikkeling is van zijn populaire voorganger. Hoewel het uiterlijk van deze Aygo flink onder handen werd genomen, zien we onderhuids veel techniek die afkomstig is van het eerdere model. Een prima keuze van Toyota: ook deze generatie is weer zuinig en betrouwbaar. Net als zijn drielingbroertjes van Citroën (C1) en Peugeot (108).
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.