
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA CEE D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 1 maanden oud. In juli 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.267 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De KIA heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De CEE D is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 360 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Dinxperlo met een kilometerstand van 165.229 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | KIA |
| Model | CEE D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.650 |
| Nieuwprijs | € 19.267 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 7 september 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 juli 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 18 oktober 2025 |
| APK melddatum | 20 oktober 2025 |
| APK vervaldatum | 20 oktober 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G4FA-5 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1396 cc |
| Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Geluidsniveau stationair | 81 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.157 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.750 kg |
| Voorasdruk | 960 kg |
| Achterasdruk | 920 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 550 kg |
| Lengte | 4.260 mm |
| Breedte | 1.790 mm |
| Hoogte | 1.450 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 185 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,1 s |
| Maximum vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Maximum koppel | 137 Nm |
| Draaicirkel | 10,3 m |
| Kogeldruk | 55 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 340 - 1300 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
Na de minder succesvolle Cerato doet Kia in 2007 nóg een poging om het C-segment te veroveren. De eerste generatie Kia Cee’d neemt het op tegen populaire compacte middenklassers zoals de Volkswagen Golf, Opel Astra en Ford Focus. En dat doet hij met succes: de Kia Cee’d valt bij veel bestuurders goed in de smaak.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

