- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check P-664-DX
RENAULT CAPTUR | 2021
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 3 jaar en 11 maanden oud. In mei 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.606 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 92 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR is 25 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 22 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Enschede met een kilometerstand van 56.612 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 650 |
Nieuwprijs | € 35.606 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 juni 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 mei 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 49 kW |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 33 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.539 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Plug-in Hybrid 160 Intens20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Edition One20 - 21BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Business20 - 21BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 E-TECH20 - 21BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 R.S. Line21 - 22BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

P-664-DX
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.