- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check P-223-NS
RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID | 2022
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.099 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is 1.113 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 720 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Amersfoort met een kilometerstand van 26.515 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 720 |
Nieuwprijs | € 36.099 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 0.9 TCe Limited Prijs is rijklaar Incl. 6 Maanden Bovag garantie, Onderhoudsbeurt & Nieuwe APK. Navigatie, Airco.
- 2019
- 50.412 km

Renault Captur 1.0 TCe 90 Intens / Android Auto Apple carplay / Climate Control / Side Steps /
- 2021
- 63.792 km

Renault Captur 0.9 TCe Intens
- 2019
- 39.501 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 mei 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 mei 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 mei 2022 |
APK melddatum | 13 mei 2025 |
APK vervaldatum | 13 mei 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 31 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 74 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 49 km |
Actieradius elektrisch stad | 62 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.3 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 133 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 30 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.516 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.057 kg |
Voorasdruk | 1.040 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Plug-in Hybrid 160 Intens20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 R.S. Line21 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

P-223-NS
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.