- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check P-218-ZT
RENAULT CAPTUR | 2022
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.803 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 196 km/h De CAPTUR is 16 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 404 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oss met een kilometerstand van 68.610 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.298 |
Nieuwprijs | € 32.803 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 18 juli 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 juli 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 18 juli 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 133 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,28 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.273 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 196 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

P-218-ZT
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.