
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 6 maanden oud. In april 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.450 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 117 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De NISSAN heeft een topsnelheid van 174 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,4 l/100 km. De QASHQAI is 2.238 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Rijnsburg met een kilometerstand van 147.293 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | NISSAN |
| Model | QASHQAI |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 5.454 |
| Nieuwprijs | € 29.450 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 18 april 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 29 april 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 september 2019 |
| APK melddatum | 12 maart 2024 |
| APK vervaldatum | 25 april 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | HR16 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 86 kW / 117 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 149 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.240 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.830 kg |
| Voorasdruk | 1.150 kg |
| Achterasdruk | 1.000 kg |
| Aanhangermassa geremd | 700 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Lengte | 4.330 mm |
| Breedte | 1.783 mm |
| Hoogte | 1.623 mm |
| Wielbasis | 2.630 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 174 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,0 s |
| Maximum vermogen | 86 kW / 117 pk |
| Maximum koppel | 158 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 410 - 1513 l |
| Inhoud brandstoftank | 65 l |
| Segment | L |
In 2007 kwam de eerste Nissan Qashqai op de markt. Het was toen een van de weinige hoge modellen in het C-segment. Zijn praktische formaat en comfortabele rijgedrag maken het voor veel bestuurders een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




