
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA CEE D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.870 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 135 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De KIA heeft een topsnelheid van 195 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,1 l/100 km. De CEE D is 3.023 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 263 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Kerkrade met een kilometerstand van 94.077 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | KIA |
| Model | CEE D |
| Kleur | bruin |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 5.625 |
| Nieuwprijs | € 25.870 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 14 januari 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 1 augustus 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 1 augustus 2017 |
| APK melddatum | 1 juli 2025 |
| APK vervaldatum | 1 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G4FD |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1591 cc |
| Max. vermogen | 99 kW / 135 pk |
| Geluidsniveau stationair | 76 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 140 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.201 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.840 kg |
| Voorasdruk | 960 kg |
| Achterasdruk | 960 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
| Lengte | 4.310 mm |
| Breedte | 1.780 mm |
| Hoogte | 1.470 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 195 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
| Maximum vermogen | 99 kW / 135 pk |
| Maximum koppel | 164 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 60 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 380 - 1318 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
De tweede generatie Kia Cee’d maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hoewel het model eerder tot het budgetsegment behoorde, wist de tweede Cee’d dit te ontgroeien. Deze meer geraffineerde versie van de compacte middenklasser is een echte allemansvriend, wat hem aantrekkelijk maakt voor verschillende typen bestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


