
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 7 maanden oud. In juni 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.815 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 165 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De CX-5 is 305 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Den Dungen met een kilometerstand van 151.177 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | MAZDA | 
| Model | CX-5 | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 3.410 | 
| Nieuwprijs | € 32.815 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 15 maart 2017 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 30 juni 2021 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 30 december 2024 | 
| APK melddatum | 7 juli 2023 | 
| APK vervaldatum | 3 augustus 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | PE | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1998 cc | 
| Max. vermogen | 121 kW / 165 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 76 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,5 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.409 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg | 
| Voorasdruk | 990 kg | 
| Achterasdruk | 1.045 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 690 kg | 
| Lengte | 4.555 mm | 
| Breedte | 1.840 mm | 
| Hoogte | 1.710 mm | 
| Wielbasis | 2.700 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 200 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s | 
| Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk | 
| Maximum koppel | 210 Nm | 
| Draaicirkel | 11,2 m | 
| Kogeldruk | 88 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l | 
| Inhoud brandstoftank | 56 l | 
| Segment | L | 
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



