
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 2 maanden oud. In januari 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.595 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 141 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De NISSAN heeft een topsnelheid van 195 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,8 l/100 km. De QASHQAI is 56 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 86 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ede met een kilometerstand van 186.330 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | NISSAN | 
| Model | QASHQAI | 
| Kleur | zwart | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 947 | 
| Nieuwprijs | € 28.595 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 3 augustus 2010 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 30 januari 2017 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 5 september 2025 | 
| APK melddatum | 12 december 2024 | 
| APK vervaldatum | 26 januari 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | MR20 | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1997 cc | 
| Max. vermogen | 104 kW / 141 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,4 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,3 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,8 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 184 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 4 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.255 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.960 kg | 
| Voorasdruk | 1.150 kg | 
| Achterasdruk | 1.100 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.400 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 677 kg | 
| Lengte | 4.330 mm | 
| Breedte | 1.783 mm | 
| Hoogte | 1.623 mm | 
| Wielbasis | 2.630 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 195 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s | 
| Maximum vermogen | 104 kW / 140 pk | 
| Maximum koppel | 196 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 410 - 1513 l | 
| Inhoud brandstoftank | 65 l | 
| Segment | L | 
In 2007 kwam de eerste Nissan Qashqai op de markt. Het was toen een van de weinige hoge modellen in het C-segment. Zijn praktische formaat en comfortabele rijgedrag maken het voor veel bestuurders een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




