
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.325 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km. De ASTRA is 1.173 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Nijmegen met een kilometerstand van 196.737 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.336 |
| Nieuwprijs | € 31.325 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 5 januari 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 18 augustus 2016 |
| Datum laatste tenaamstelling | 16 augustus 2022 |
| APK melddatum | 30 juli 2021 |
| APK vervaldatum | 18 augustus 2022 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | by bodemplaat r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | A17DTE |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1686 cc |
| Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.403 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
| Voorasdruk | 1.130 kg |
| Achterasdruk | 920 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 730 kg |
| Lengte | 4.419 mm |
| Breedte | 1.814 mm |
| Hoogte | 1.510 mm |
| Wielbasis | 2.690 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 235/45R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 188 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
| Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Maximum koppel | 260 Nm |
| Draaicirkel | 11,5 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 370 - 1235 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.
