- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 5 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.927 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is 37 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 558 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Epe met een kilometerstand van 115.926 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID |
Kleur | oranje |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 816 |
Nieuwprijs | € 35.927 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 17 december 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 december 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 mei 2025 |
APK melddatum | 18 december 2024 |
APK vervaldatum | 18 december 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 31 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 74 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 50 km |
Actieradius elektrisch stad | 61 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.5 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 140 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 34 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.539 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.227 mm |
Breedte | 1.797 mm |
Hoogte | 1.576 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.