Kenteken Check K-877-ZL
BMW 5ER REIHE | 2011
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 2 maanden oud. In maart 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 65.440 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De 5ER REIHE is 605 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
BASISKENMERKEN
Status | |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | blauw |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 95 |
Nieuwprijs | € 65.440 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 5-serie Touring 520d High Executive|Pano|Leder|Navi|Cruise|Trekaak|
- 2013
- 285.255 km

BMW 5-serie Touring 535d RWD High Executive | Panoramadak | Softclose | ACC | Comfort seats | Xenon | Navi | NL auto!! | Keurige dealer onderhouden 535d met bijna alle opties!!
- 2013
- 119.331 km

BMW 5-serie Touring 535d High Executive F11 | EURO5 | 138.000KM | Panorama | Adaptive Drive | Comfort Seats
- 2010
- 138.000 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 maart 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 maart 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 oktober 2023 |
APK melddatum | 4 juni 2024 |
APK vervaldatum | 4 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.690 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.365 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.400 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,3 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 380 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKlokje Rond Speciaal - 2 x 5-serie van BMW - BMW 535iX...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

K-877-ZL
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.