
Kenteken Check JND-23-H
KIA NIRO
Deze KIA NIRO is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze KIA kopen voor € 38.890 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De KIA heeft een topsnelheid van 167 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | KIA |
| Model | NIRO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 667 |
| Nieuwprijs | € 38.890 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Kia Niro DynamicLine 64.8 kWh - Navigatie - Apple Carplay/Android Auto - Parkeersensoren voor en achter - meerdere kleuren leverbaar - Fabrieksgarantie tot 2031
- 2024
- 20.000 km

Kia Niro DynamicLine 64 kWh | CAMERA | STOEL VERWARM + VERKOELING | ADAPTIVE CRUISE | LEDER | DODE HOEK | ELEKTRISCHE STOEL + MEMORY
- 2022
- 46.577 km

Kia Niro DynamicLine 64.8kWh 1e eigenaar
- 2023
- 72.875 km
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 18 november 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
MOTOR
| Motorcode | EM16 |
| Continue vermogen | 50 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 150 kW |
MILIEU
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 162 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro Z |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.657 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.200 kg |
| Voorasdruk | 1.130 kg |
| Achterasdruk | 1.160 kg |
| Aanhangermassa geremd | 750 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 300 kg |
| Wielbasis | 2.720 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 167 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
| Maximum vermogen | 160 kW / 218 pk |
| Maximum koppel | 254 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 475 - 1429 l |
| Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Niro EV 64.8kWh ComfortLine22 - 22EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh DynamicLine22 - 24EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh DynamicPlusLine22 - 24EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Launch Edition22 - 22EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh ExecutiveLine22 - 24EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Edition22 - 23EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Light Edition23 - 24EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Edition Advanced23 - 24EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Light24 - …EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Light Advanced24 - …EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Air24 - …EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Plus Advanced24 - …EA5SUV
- Niro EV 64.8kWh Plus24 - …EA5SUV
Koopadvies
- +Comfort
- +Ruimte
- +Brandstofverbruik
- -Weinig gevoel in besturing
- -Rijgeluiden
- -Hoofdruimte achterin ev
Ruim, comfortabel én zuinig: de Kia Niro weet deze drie aspecten goed te combineren. Dat maakt de auto ook zo populair. Niet alleen is de Niro een prima optie als gezinsauto, ook voor dagelijks woon-werkverkeer is het een fijne metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE KIA
Loading...
JND-23-H
Kia Niro
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


