Peugeot 3008 1.2 Hybrid 145 GT | Camera | Stoel-/Stuurverw. | Elek. Aklep | B
- 2025
- 3.000km
- Benzine
- 100kW (136pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.509 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 220 km/h De 3008 staat nu 32 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 836 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuwegein met een kilometerstand van 16.754 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 3008 |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 726 |
| Nieuwprijs | € 45.509 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 9 februari 2024 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 september 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 9 februari 2028 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 5G06 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Continue vermogen | 30 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 38 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.738 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.290 kg |
| Voorasdruk | 1.200 kg |
| Achterasdruk | 1.300 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.680 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 235/55R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 220 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
| Maximum vermogen | 144 kW / 195 pk |
| Maximum koppel | 360 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | L |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



