Peugeot 3008 1.2 GT 360 Camera | Automaat | Carplay | Dodehoek
- 2023
- 74.684km
- Benzine
- 96kW (131pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 46.809 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 201 km/h De 3008 staat nu 43 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 966 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Chaam met een kilometerstand van 21.314 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PEUGEOT | 
| Model | 3008 | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 3.028 | 
| Nieuwprijs | € 46.809 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 25 juni 2024 | 
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd | 
| Datum laatste tenaamstelling | 19 september 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 25 juni 2028 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | HN09 | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 1199 cc | 
| Max. vermogen | 100 kW / 136 pk | 
| Continue vermogen | 6 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 15 kW | 
| Hybride klasse | NOVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.6 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 126 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,28 mg/km | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.453 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg | 
| Voorasdruk | 1.150 kg | 
| Achterasdruk | 1.050 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.250 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Wielbasis | 2.680 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 235/50R20 Prijzen | 
| Topsnelheid | 201 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s | 
| Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk | 
| Maximum koppel | 230 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 80 kg | 
| Dakbelasting | 80 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l | 
| Inhoud brandstoftank | 53 l | 
| Segment | L | 
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



