Kenteken Check JG-008-T
BMW 5ER REIHE | 2007
Deze BMW 5ER REIHE werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2007 en is nu 18 jaar en 7 maanden oud. In maart 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De BMW 5ER REIHE is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 231 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 242 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,7 l/100 km.
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 24.315 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 januari 2007 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 maart 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 april 2024 |
APK melddatum | 16 februari 2024 |
APK vervaldatum | 25 maart 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | 306D3 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 170 kW / 231 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 205 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.655 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.280 kg |
Voorasdruk | 1.030 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.843 mm |
Breedte | 1.846 mm |
Hoogte | 1.491 mm |
Wielbasis | 2.890 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 242 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,0 s |
Maximum vermogen | 170 kW / 231 pk |
Maximum koppel | 500 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 500 - 1650 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW M5 Touring - De meest logische waanzin
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

JG-008-T
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.