- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 59.040 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 180 km/h De 3008 is 17 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.443 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Groningen met een kilometerstand van 15 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 667 |
Nieuwprijs | € 59.040 |
Datum eerste toelating | 29 augustus 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 augustus 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 augustus 2029 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | ZA01, ZK03 |
Continue vermogen | 136 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 240 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 488 km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 178 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 2.237 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.720 kg |
Voorasdruk | 1.500 kg |
Achterasdruk | 1.650 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.350 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.740 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/50R20 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,0 s |
Maximum vermogen | 240 kW / 325 pk |
Maximum koppel | 509 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 470 - 1430 l |
Segment | L |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.