Peugeot 3008 1.2 Hybrid 145 GT | Camera | Stoel-/Stuurverw. | Elek. Aklep | B
- 2025
- 3.000km
- Benzine
- 100kW (136pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 56.919 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 220 km/h De 3008 is 74 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.386 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Sittard met een kilometerstand van 746 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 3008 |
| Kleur | wit |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 709 |
| Nieuwprijs | € 56.919 |
| Datum eerste toelating | 12 augustus 2025 |
| Datum eerste registratie Nederland | 12 augustus 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 12 augustus 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 12 augustus 2029 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 5G11 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Continue vermogen | 50 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 92 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 82 km |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.9 l/100km |
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 210 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 21 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,08 mg/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.880 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.420 kg |
| Voorasdruk | 1.500 kg |
| Achterasdruk | 1.300 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.550 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.730 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 235/55R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 220 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
| Maximum vermogen | 144 kW / 195 pk |
| Maximum koppel | 360 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | L |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



