Op zoek naar 3 zevenzitters: Mazda 5 - Ford Grand C-MAX - Nissan Qashqai+
Slechts enkele fabrikanten bieden nog zevenpersoons midi-MPV’s aan, maar op de occasionmarkt...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI+2 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 11 maanden oud. In juli 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.499 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De NISSAN heeft een topsnelheid van 186 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,9 l/100 km. De QASHQAI+2 is 1.901 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | NISSAN |
Model | QASHQAI+2 |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 7 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.602 |
Nieuwprijs | € 49.499 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 18 september 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 juli 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 juli 2020 |
APK melddatum | 17 juli 2024 |
APK vervaldatum | 18 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | M9R |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 180 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.590 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.356 kg |
Voorasdruk | 1.230 kg |
Achterasdruk | 1.260 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.350 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.541 mm |
Breedte | 1.783 mm |
Hoogte | 1.646 mm |
Wielbasis | 2.770 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Topsnelheid | 186 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,6 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 320 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 550 - 1520 l |
Inhoud brandstoftank | 65 l |
Segment | L |
In 2007 kwam de eerste Nissan Qashqai op de markt. Het was toen een van de weinige hoge modellen in het C-segment. Zijn praktische formaat en comfortabele rijgedrag maken het voor veel bestuurders een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.