
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze AUDI RS 4 AVANT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 9 maanden oud. In juli 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 163.289 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 450 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De AUDI heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,8 l/100 km. De RS 4 AVANT is 356 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 79 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Eindhoven met een kilometerstand van 84.878 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | AUDI |
| Model | RS 4 AVANT |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 17.375 |
| Nieuwprijs | € 163.289 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 17 januari 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 november 2024 |
| APK melddatum | 5 januari 2024 |
| APK vervaldatum | 17 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 4 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | DEC |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2894 cc |
| Max. vermogen | 331 kW / 450 pk |
| Geluidsniveau stationair | 90 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,6 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 200 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | G |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.690 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.305 kg |
| Voorasdruk | 1.210 kg |
| Achterasdruk | 1.235 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.883 mm |
| Breedte | 1.866 mm |
| Hoogte | 1.460 mm |
| Wielbasis | 2.830 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 265/35R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 250 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,1 s |
| Maximum vermogen | 331 kW / 450 pk |
| Maximum koppel | 600 Nm |
| Draaicirkel | 11,7 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 90 kg |
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1510 l |
| Inhoud brandstoftank | 58 l |
| Segment | D |
Hoewel de premium middenklasse onder druk staat van de toenemende populariteit van SUV’s, blijft de Audi A4 een solide keuze. Zijn goede rijeigenschappen, comfort en vele opties maken hem nog altijd een gewild model. Audi bood deze vijfde generatie maar liefst negen jaar aan en je vindt nog steeds een hoop A4’s tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


