Peugeot 3008 GT | Advanced Active Safety Brake met camera en radar (Pack Safety Plus) | Climate Control | Elektrische parkeerrem
- 2025
- 10km
- Benzine
- 107kW (145pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 54.373 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 220 km/h De 3008 staat nu 12 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 901 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuwegein met een kilometerstand van 15 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 723 |
Nieuwprijs | € 54.373 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 29 januari 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 29 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 januari 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 147 kW / 200 pk |
Continue vermogen | 62 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 164 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 65 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.2 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 165 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 28 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 1,75 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.808 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.350 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/55R19 Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
Maximum vermogen | 144 kW / 195 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | L |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.