Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 2 maanden oud. In januari 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.092 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk dieselmotor. De FORD heeft een topsnelheid van 215 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De FOCUS is 337 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 66 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.814 |
Nieuwprijs | € 32.092 |
Datum eerste toelating | 14 mei 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 12 januari 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 augustus 2024 |
APK melddatum | 13 september 2024 |
APK vervaldatum | 30 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Massa leeg | 1.447 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
Voorasdruk | 1.090 kg |
Achterasdruk | 1.010 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 740 kg |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 215 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 120 kW / 163 pk |
Maximum koppel | 340 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | C |
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.