Peugeot 3008 1.2 PURETECH 130PK GT BLACK PACK AUTOMAAT / NAVI / CLIMA / PDC / 19"LMV / CAMERA / BLACK PACK / KEYLESS / FULL-LED / ADAPT. CRUISECONTROL / 1E EIGENAAR / SCHITTERENDE STAAT !!
- 2024
- 48.453km
- Benzine
- 96kW (131pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 48.321 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 220 km/h De 3008 is 125 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.335 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerlen met een kilometerstand van 10 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PEUGEOT | 
| Model | 3008 | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 707 | 
| Nieuwprijs | € 48.321 | 
| Datum eerste toelating | 28 juni 2025 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 28 juni 2025 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 28 juni 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 28 juni 2029 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | 5G11 | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1598 cc | 
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk | 
| Continue vermogen | 50 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 92 kW | 
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 85 km | 
| Actieradius elektrisch stad | 99 km | 
| Hybride klasse | OVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.9 l/100km | 
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 206 Wh/km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 20 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,08 mg/km | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.880 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.420 kg | 
| Voorasdruk | 1.500 kg | 
| Achterasdruk | 1.300 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.550 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Wielbasis | 2.730 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 235/55R19 Prijzen | 
| Topsnelheid | 220 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s | 
| Maximum vermogen | 144 kW / 195 pk | 
| Maximum koppel | 360 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 80 kg | 
| Dakbelasting | 80 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l | 
| Inhoud brandstoftank | 53 l | 
| Segment | L | 
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



