
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.450 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 170 km/h De 3008 is 128 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.332 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hengelo met een kilometerstand van 2.778 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PEUGEOT | 
| Model | 3008 | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | elektrisch | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 667 | 
| Nieuwprijs | € 49.450 | 
| Datum eerste toelating | 25 juni 2025 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 25 juni 2025 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 25 juni 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 25 juni 2029 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | ZK03 | 
| Continue vermogen | 104 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 157 kW | 
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 524 km | 
| Actieradius elektrisch stad | 649 km | 
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 168 Wh/km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 2.083 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.640 kg | 
| Voorasdruk | 1.500 kg | 
| Achterasdruk | 1.650 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.250 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Wielbasis | 2.740 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 235/55R19 Prijzen | 
| Topsnelheid | 170 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,8 s | 
| Maximum vermogen | 157 kW / 210 pk | 
| Maximum koppel | 343 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 80 kg | 
| Dakbelasting | 80 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l | 
| Segment | L | 
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




