Peugeot 3008 GT | Advanced Active Safety Brake met camera en radar (Pack Safety Plus) | Climate Control | Elektrische parkeerrem
- 2025
- 10km
- Benzine
- 107kW (145pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.509 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 220 km/h De 3008 staat nu 70 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Oud-Beijerland met een kilometerstand van 10.046 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 739 |
Nieuwprijs | € 45.509 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 22 februari 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 31 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 38 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.738 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.290 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/55R19 Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
Maximum vermogen | 144 kW / 195 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 1480 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | L |
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.