Kenteken Check HRT-37-F
KIA NIRO
Deze KIA NIRO is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze KIA kopen voor € 45.700 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De KIA heeft een topsnelheid van 172 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,3 l/100 km. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | KIA |
Model | NIRO |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 711 |
Nieuwprijs | € 45.700 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 30 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
MOTOR
Motorcode | G4LL |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1580 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 20 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 62 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 61 km |
Actieradius elektrisch stad | 78 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 137 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 22 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,25 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.494 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 1.065 kg |
Achterasdruk | 1.050 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.010 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Wielbasis | 2.720 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 172 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 324 - 1322 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine18 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV BusinessLine18 - 18BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine18 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine20 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine22 - 24BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine22 - 24BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV Launch Edition22 - 23BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine23 - 24BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine24 - …BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine24 - …BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine24 - …BA5SUV
Koopadvies
- +Comfort
- +Ruimte
- +Brandstofverbruik
- -Geen sterke motoren
- -Rijgeluiden
- -Hard kunststof interieur
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Toyota C-HR Hybrid vs Kia Niro
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE KIA

HRT-37-F
Kia Niro
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.