- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HRP-17-D
RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) | 2023
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) uit 2023 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.908 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR (E-TECH HYBRID) staat nu 9 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 631 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Doesburg met een kilometerstand van 23.054 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH HYBRID) |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 272 |
Nieuwprijs | € 32.908 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe 155Pk Intens | Groot Navi | ACC | Blindspot | Camera | 17" | PDC V+A 100% Dealer onderhouden!
- 2020
- 36.952 km

Renault Captur 1.3 TCe 130 Intens Unieke Km! / Navi / Cruise / Camera / Clima / sensoren voor / Keyless
- 2020
- 24.416 km

Renault Captur 1.3 TCe Intens 150PK Automaat Navi Trekhaak Cruise
- 2019
- 100.600 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 28 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 28 februari 2027 |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 108 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.336 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.896 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.035 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 715 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HRP-17-D
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.