
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.186 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR (E-TECH HYBRID) staat nu 163 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.023 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Sint Annaland met een kilometerstand van 21.521 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CAPTUR (E-TECH HYBRID) |
| Kleur | wit |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 1.193 |
| Nieuwprijs | € 34.186 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 augustus 2024 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 20 mei 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 19 augustus 2028 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H4M C6 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
| Continue vermogen | 17 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 106 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.345 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
| Voorasdruk | 1.010 kg |
| Achterasdruk | 1.043 kg |
| Aanhangermassa geremd | 750 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 170 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
| Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
| Maximum koppel | 255 Nm |
| Draaicirkel | 11,1 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
| Inhoud brandstoftank | 48 l |
| Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




