Volkswagen Tiguan 1.5 TSI R-Line | PANO | TREKHAAK | BLACK LINE | 360° CAMERA | MASSAGE
- 2024
- 10.889km
- Benzine
- 110kW (150pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN TIGUAN uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 54.134 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 198 km/h De TIGUAN staat nu 47 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.080 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Schoonhoven met een kilometerstand van 12.601 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | TIGUAN |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 6.260 |
Nieuwprijs | € 54.134 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 24 mei 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 22 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 24 mei 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | DXD |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1498 cc |
Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 13 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 143 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.498 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.110 kg |
Voorasdruk | 1.130 kg |
Achterasdruk | 1.030 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/65R17 Prijzen |
Topsnelheid | 198 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 96 kW / 130 pk |
Maximum koppel | 220 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 652 - 1650 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | L |
Is de 3e generatie van de Volkswagen Tiguan wel zo nieuw? Onderhuids is het vooral een doorontwikkeling van de tweede generatie. Daar was weinig mis mee, dus het lijkt niet zo'n verkeerde strategie.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.