- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN TIGUAN uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 62.362 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 210 km/h De TIGUAN staat nu 30 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.116 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Best met een kilometerstand van 17.550 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | TIGUAN |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 6.176 |
Nieuwprijs | € 62.362 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 6 juni 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 16 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 6 juni 2028 |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | DXD |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1498 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 13 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 152 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.516 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.180 kg |
Voorasdruk | 1.140 kg |
Achterasdruk | 1.090 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/65R17 Prijzen |
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,1 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 652 - 1650 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | L |
Is de 3e generatie van de Volkswagen Tiguan wel zo nieuw? Onderhuids is het vooral een doorontwikkeling van de tweede generatie. Daar was weinig mis mee, dus het lijkt niet zo'n verkeerde strategie.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.