- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HLD-65-R
RENAULT CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) | 2022
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 8 maanden oud. In april 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.018 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 92 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 462 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH PLUG-IN HYBRID) |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 720 |
Nieuwprijs | € 35.018 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 Mild Hybrid 160 Techno Automaat | 1500KG Trekgewicht | Navigatie | Groot Scherm | Camera + Sensoren | Adaptieve Cruise | Climate Control | Apple CarPlay/Android Auto
- 2024
- 7.685 km

Renault Captur 1.3 Mild Hybrid 160 Techno Automaat | 1500KG Trekgewicht | Navigatie | Groot Scherm | Camera + Sensoren | Adaptieve Cruise | Climate Control | Apple CarPlay/Android Auto
- 2024
- 13.255 km

Renault Captur 0.9 TCe Intens 90PK | Navigatie | Achteruitrijcamera | Parkeersensoren Voor & Achter
- 2019
- 92.350 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 augustus 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 april 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 23 augustus 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 49 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 30 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.514 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.057 kg |
Voorasdruk | 1.040 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Plug-in Hybrid 160 Intens20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Initiale Paris20 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 R.S. Line21 - 22BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur Plug-in Hybrid 160 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HLD-65-R
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.